November 21, 2009

BouNds oF My HeArT


Its funny when u find ur self looking from the outside,
i'm standing here but all i want, is to be over there...
Why did i let my self believe, miracles could happen?
Coz' now i have to pretend that i dont really care...

I thought u were my fairytale, my dream when i'm not sleeping
a wish upon a star thats coming true...
But everybody else could tell that i confused my feeling,
with the truth when there was me and u...

I swore i knew the melody, that i heard u singing
and when u smiled, u made me feel like i could sing a long
but then u went and changed the words, now my heart is empty,
i'm only left with used to be and once upon a song...

Now i know ur not a fairytale, and dreams were meant for sleeping
and whises on a star just don't come true...
Coz' now even i can tell that i confused my feelings
with the truth, because i liked the view
when there was me and u...

I can't believe that i could be so blind,
it's like u were floating, while i was falling and i didn't mind...

Because i like the view, i thought u felt it too
when there was me and u...

Seseorang pernah berkata padaku, "Kita tidak dapat memaksa seseorang untuk mencintaimu, apa yang dapat kau perbuat hanyalah membiarkan dirimu untuk mencintainya dan selebihnya ada pada orang itu untuk menilai dirimu." Dan aku setuju dengan kalimat itu... Kalimat itu juga yang mengajarkanku bagaimana menjadi lebih terbuka memberikan dan menerima cinta... Jadi, walaupun akhirnya aku tidak bisa memilikinya namun aku tidak pernah menyesal karena telah menunjukkan perasaanku padanya... Karena untukku, aku tidak pernah kalah karena mencintai seseorang tapi aku akan selalu kalah jika tidak berterus terang... Kini, aku akan membuka lembaran baru untuk cinta yang baru walaupun itu mungkin akan sulit untukku namun kehilangan seseorang bukan berarti kehilangan cinta... Karena aku yakin Allah akan selalu memberikan yang terbaik untukku... Dan suatu saat aku pasti akan menemukan seseorang yang akan ku cintai dan mencintaiku tanpa batas...


No comments: